Andreas Eenfeldt interviewt Loren Cordain

Tijdens een recente obesitas-conferentie in Denver maakte de Zweedse arts Andreas Eenfeldt een interview met Dr Loren Cordain, de godfather van de evolutiegeneeskunde. Hij roept op om het te verspreiden. Geen tijd gehad om er naar te kijken (evenmin om op reacties te antwoorden), dus geef ik hem voorlopig even zonder commentaar door. Cordain is eigenlijk altijd wel de moeite waard.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Andreas Eenfeldt interviewt Loren Cordain

  1. johannasblogs zegt:

    Melchior, stuur me even je privemail, ik heb een interessante studie voor je!

  2. Lennard zegt:

    Super interessant. Hij noemt inderdaad een belangrijk item wat op veel (paleo) blogs (niet op deze Melchior) een probleem lijkt: cherry picking van het onderzoek/de papers die passen bij je mening. Dit idee krijg ik soms bij bijvoorbeeld Mark Sisson en Dave Asprey.

  3. Mariet zegt:

    Erg duidelijk en in een groter verband geplaatst. Een bescheiden man, zonder een té groot ego, dus wel een beetje saai. Bijna een uur kijken, pff. Ik zou hem gunnen dat hij een Prins Clausje deed ( das af) Ik werd een beetje nerveus van zij kennelijke last van zijn kleding. En weg met de Pet-flesjes🙂

Geef een reactie

