Het ‘veilig zetmeel’ debat

Hier de video-opname van het ‘safe starches debate’ op AHS 2012, starring Paul Jaminet, Cate Shanahan, Chris Kresser en Ron Rosedale. Jimmy was duidelijk nog niet zo ver met zijn ‘nutritional ketosis’ experiment en is inmiddels ongeveer de helft lichter. Bespreking volgt later.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Het ‘veilig zetmeel’ debat

  1. James zegt:

    Real safe starches? Really, really safe? http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jtxs.12003/abstract
    What’s with the resistant starches?
    Garbage in Garbage out🙂

  2. Maarten zegt:

    Ben benieuwd naar je bespreking Melchior. Had de video al eens bekeken en vond Chressers artikel van een maand of zo geleden de beste samenvatting. Ik vond die Rosedale maar behoorlijk irritant op het einde!
    Zelf ben ik van low carb paleo aan het evolueren naar een dieet met wat meer aardappelen, zoete en gewone (dagelijks na mijn kettlebells). Ongelooflijk wat voor effecten paleo i.c.m. wat minimalistische ‘primal exercise’ na amper 4-5 maanden op me heeft, nog een half jaar en ik heb een 6-pack🙂

Geef een reactie

